Міністерство аграрної політики та продовольства України

Розвиток річкової логістики

 на сайт 2.JPG

На сьогодні в Україні перевантажена наявна система перевезень. Вихід - пошук альтернативних маршрутів транспортування. Серед них - розвиток річкової логістики. Тим більше, що вартість річкових перевезень значно дешевша, ніж залізницею та авто. Про це йдеться в статті Міністра аграрної політики та продовольства України Олексія Павленка «Розвиток річкової логістики збільшить експортні можливості України», опублікованій на сайті «РБК».

 «Річкові перевезення для нашої країни - не ноу-хау. Були часи, коли обсяги перевезень Дніпром сягали 60-70 млн тонн на рік. Зараз частка річкових перевезень зерна у нас критично низька - 5% від загальних обсягів експорту, а це - близько 1,5 млн тонн зернових на рік. Наприклад, у США, при обсягах експорту біля 70 млн тонн на рік, понад 60% перевезень зерна, що експортується, здійснюється саме із залученням річкової логістики», - зауважив Міністр.

Він повідомив, що обмежуючим фактором у збільшенні обсягів річкових перевезень в Україні є недостатня кількість річкових елеваторів, флоту та необхідність проведення реконструкції водних шляхів. «Для вирішення проблеми збільшення обсягів перевезень із застосуванням річкового флоту, та доведення обсягів річкових перевезень до 40-50 % від обсягів експорту з України, за підрахунками компанії «Нібулон», яка є лідером у відновленні судноплавних шляхів в Україні, необхідні інвестиції у розмірі до 500 млн дол. Загальноукраїнські обсяги експорту при цьому збільшаться на 10 млн тонн та рік та сягатимуть до 40 млн тонн зерна», - повідомив Олексій Павленко.

«Перетворення Дніпра в українську Міссісіпі є нагальним завданням, вирішення якого значно збільшить експортні можливості України. А саме логістичний ланцюг від поля до порту стане дешевшим, аграрне виробництво - більш прибутковим, що дасть поштовх для інвестицій, закупівель нової техніки, впровадження новітніх технологій, розвитку сучасної інфраструктури», - наголосив Міністр.