Міністерство аграрної політики та продовольства України

Постачання вітчизняної м’ясної продукції за кордон

food_meat_and_barbecue_meat_and_fresh_herbs_012321_-300x225.jpg

Цього року постачання вітчизняної м’ясної продукції за кордон зросли майже на 50%. Так, найсуттєвіше збільшився експорт м’яса птиці – на понад 80%. Цьому, в тому числі, посприяло і відкриття ринку ЄС. Для того ж, щоб продукція галузі тваринництва не лише збільшувала свою присутність на зовнішніх ринках, але й нарощувала показники, держава продовжить програми підтримки. Про це заявив Міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк.
«У поточному році нам вдалося зменшити імпорт м’ясопродуктів майже на 24%. Паралельно з цим ми змогли і наростити експорт майже на 60%. Цьому посприяли такі фактори, як відкриття нових ринків збуту, збільшення виробництва тваринницької продукції, а також нарощення поголів’я. Тому Уряд продовжить свої програми підтримки. Одним же з основних здобутків цього року став початок експорту продукції птахівництва до ЄС. Поставки саме цієї групи товарів на зовнішні ринки найсуттєвіше збільшилися протягом цього року – на понад 80%», − повідомив Микола Присяжнюк.
Окрім цього, поступово зростає експорт яловичини свіжої і мороженої. За 10 місяців поточного року її постачання за кордон збільшилося в середньому на 40%. Також варто нагадати, що Кабмін підтримав ініціативу Міністерства аграрної політики та продовольства щодо зниження мита на експорт живої худоби з 25% до 5%. На переконання очільника відомства Миколи Присяжнюка, ухвалення таких змін сприятиме підвищенню зацікавленості у виробництві яловичини та збільшенню її експорту.
Найбільшими ж покупцями вітчизняного м’яса птиці є країни СНД, Ірак, Туреччина, Грузія, Йорданія, Лівія, ЄС; яловичини − Росія, Азербайджан, Білорусь, Казахстан, Туркменістан, Молдова; свинини – Росія. «Україна вже має традиційні ринки збуту м’ясної продукції. Але з кожним роком її виробництво зростає. І, після забезпечення внутрішніх потреб, є змога експортувати м’ясопродукти. Для цього Уряд приділяє велику увагу розширенню ринків збуту.
Від цього виграють як самі виробники, так і казна держави. Наразі Міністерство працює над тим, щоб збільшити присутність української м’ясної продукції на ринку ЄС. Для цього триває гармонізація санітарних і фітосанітарних вимог України та Європи. І наша кінцева мета − усунення будь-яких бар’єрів у торгівлі», − наголосив Міністр.